|
Post by Frey on Oct 11, 2010 23:56:59 GMT 2
Highschool of the Dead. Toffe anime, al was er op het eind wel wat minder actie. En een erg open einde wat gewoon roept om een vervolg.
|
|
|
Post by Hercule on Jan 6, 2011 3:15:27 GMT 2
Shiki. Aanrader voor iedereen die een anime wilt zien met een spannend verhaal en goed uitgewerkte personages. Je moet hem alleen wel in het donker kijken want dan is ie extra leuk
|
|
|
Post by Frey on Aug 8, 2011 1:55:52 GMT 2
Fortune Arterial
|
|
|
Post by Frey on Aug 9, 2011 15:51:14 GMT 2
"Myself ; Yourself" en ik vond het echt prachtig.
|
|
|
Post by Hercule on Aug 9, 2011 17:51:28 GMT 2
Dan zul je "Ano Hi Mita" en True Tears ook wel leuk vinden. Andere anime die daar enigzins op lijken zijn Toradora!, Clannad en Kanon (06).
|
|
|
Post by Hercule on Aug 9, 2011 17:53:08 GMT 2
Mijn laatst afgesloten anime is trouwens Code Ceass. Wordt vaak omschreven als een Death Note met Gundam en dat klopt ook wel een beetje. In ieder geval is ie net zo goed
|
|
|
Post by Frey on Dec 28, 2011 2:11:50 GMT 2
Twee films nog gekregen met kerst: "Spirited Away" en "Grave of the Fireflies". Erg van genoten.
|
|
|
Post by Frey on Aug 11, 2012 13:28:53 GMT 2
Kimi ga Nozomu Eien
|
|
|
Post by Frey on Aug 14, 2012 3:00:50 GMT 2
Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora
|
|
|
Post by Frey on Aug 16, 2012 3:31:44 GMT 2
True Tears
|
|
|
Post by Frey on Dec 29, 2012 2:26:46 GMT 2
Ook deze kerst weer 2 films van Studio Ghibli gekregen: "Castle in the Sky" en "Howl's Moving Castle". Erg van genoten weer, deze films bevallen me echt uitstekend. ;D
|
|
|
Post by Frey on Sept 19, 2013 0:03:45 GMT 2
Weer een paar series gekeken deze vakantie en weer enorm genoten. Anohana stond al een tijdje op mijn lijstje om te kijken, omdat meerdere mensen die als tip voor mij hadden. En terecht, want ik vond het geweldig. Ik hou het bij die titel, want de originele is mij wat te lang. Daarna eens een ander genre geprobeerd met Another. Man, wat een geweldige anime vind ik dit zeg. Nog nooit met zoveel spanning naar een anime zitten kijken. En daarna nog Chuunibyou demo Koi ga Shi tai gekeken. Beetje op de gok, omdat ik nauwelijks nog iets kon vinden in het drama/romance genre dat me wist te boeien. Ik was eerst wat bang dat het bijna alleen maar comedy zou zijn, maar er zit wel degelijk een mooi verhaal in. Zéér aangenaam door verrast.
|
|
|
Post by Frey on Jan 4, 2014 4:47:09 GMT 2
Tussen de kerstcadeaus zat deze keer een heel pakket Studio Ghibli films: - Ponyo on the Cliff by the Sea - The Cat Returns - Pom Poko - The Borrower Arrietty - Tales From Earthsea - Kiki's Delivery Service - Nausicaä of the Valley of the Wind - Ocean Waves - Whisper of the Heart
Allemaal gekeken en weer enorm genoten.
|
|
|
Post by Voetbalfan on Jun 8, 2014 14:19:01 GMT 2
Een gouwe ouwe: Akira. Volgens vele een film die je gezien moet hebben, maar zo goed vond ik m niet. Had er meer van verwacht denk ik. Zag er wel goed uit. En ik ben nog van plan om een keer Attack on Titan te kijken.
|
|
|
Post by Frey on Aug 12, 2014 3:08:57 GMT 2
Echt weer genoten van een paar prachtige series:
- Chuunibyou demo Koi ga Shi tai! Ren - Higurashi no Naku Koro ni - Higurashi no Naku Koro ni Kai
|
|